نبرد یاران امام علی و امپراطوری مارول

  • the-avengers-assembled1of 2


شیوه های تبلیغی مبلغان دینی ما از زمان پیامبر تا کنون تغییری نکرده و شیوه ملا منبری همچنان به عنوان اصلی ترین روش معرفی بزرگانی چون حضرت علی به کار می رود. 

این در حالی است که با نگاهی گذرا به روند پیشرفت رسانه هایی مانند هالیوود در جذب افکار جهانی در یکصد سال گذشته می توان شیوه های تبلیغی را بهتر آموخت و به جای تکفیر و فیلتر این ابررسانه ها که با وجود فضای مجازی انجام آن دیگر غیرممکن می باشد ، به فکر سرمایه گذاری های گسترده در این راستا باشیم و با فرهنگ سازی های اصولی و اعتماد سازی، کودکان را به سطحی از بلوغ فکری برسانیم که در زمان نوجوانی و جوانی که آن ها به استادان تمام عیار پنهان سازی تبدیل می شوند همچون گرسنه ای که به یک آشپزخانه بزرگ وارد می شود چشم بسته شروع به تغذیه نکنند .  

 والدین عزیز: کودکان از طریق مشاهده می آموزند و الگو می گیرند. امپراطوران رسانه این موضوع را به خوبی می دانند و کشور های عقب مانده خود در حال توسعه انگار تمرکز اصلی را بر کنترل بزرگسالان می دانند. 

????????????? 

اما پیشنهاد: در فیلم ها و انیمیشن هایی مانند بن تن ،بتمن،سوپرمن،اسپایدرمن و ... به جای اینکه کودکان را از دیدنشان منع کنیم و یا آزادانه آنها را در این فضا رها کنیم بهتر است بر قسمت های مثبت مانند فداکاری ها، کمک به همنوع،امیدواری و ... تاکید کنیم و این گونه رفتار ها را تشویق کنیم نه خشونت گری و قتل و غارت های شخصیت های منفی انیمیشن ها. 

edtoday.vcp.ir

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...